Заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури запевнив, що такі зустрічі будуть відбуватися постійно – раз на два тижні. Від громадськості брали участь організації Пасажири Києва», U-Cycle, Urban Crew та Федерація велосипедного спорту м.Києва та активні мешканці міста.
Київська майстерня міста 26.06.2023 (фото: «Пасажири Києва»)
У понеділок 26 червня, уперше за майже 2 роки відбулась Київська майстерня міста, повідомили в ініціативі «Пасажири Києва». Зазначимо, Київська майстерня міста – це майданчик для діалогу представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, представників підпорядкованих комунальних підприємств з громадськістю, транспортними експертами та урбаністами з приводу якісної реалізації проєктів у транспортній інфраструктурі Києва, яка буде зручною для людей і відповідатиме вимогам сталої мобільності. У Департаменті транспортної інфраструктури на старті зустрічі повідомили, що мають на меті відновити регулярні зустрічі Майстерні та запропонували проводити раз на два тижні, також попросили оновити списки учасників та учасниць від громадськості. Читайте також: у Києві на «Житомирській» МАФ перетворився на капітальну споруду з поштовою адресою Активісти та ГО (Пасажири Києва», U-Cycle, Urban Crew та Федерація велосипедного спорту м.Києва) зі свого боку запропонували зробити відкритий open-call для нових організацій та ініціатив, щоби розширити коло організацій та експертизи, а також зробити роботу Майстерні більш відкритою та інклюзивною. Які питання порушили? 1. Впровадження смуг для громадського транспорту на вул. Д.Щербаківського та І.Виговського. 2. Проєкт схеми організації руху по вул. Рейтарська. Активісти домовилися, що місто доопрацює проєкт для більшої зручності використання велоінфраструктури та відповідності чинним нормам ДБН. 3. Опрацювання питання встановлення «берлінських подушок» на заміну застарілому засобу заспокоєння руху – «лежачим поліцейським» – насамперед там, де проходить рух громадського транспорту. 4. Контроль за встановленням при ремонтах та заміні дощоприймальних решіток з подовжніми вирізами, оскільки вони становлять небезпеку велосипедистам. Представники громадськості висловили сподівання, що зустрічі з представниками Дептрансу матимуть результат у вигляді покращення безбар’єрності, якісного розвитку велосипедної інфраструктури та перевезень громадським транспортом Києва. Як ми писали раніше, у поліції вчергове відкинули проєкт наземного переходу біля станції метро «Університет», натомість запропонували встановити там пандуси чи ліфти. Активісти таку рекомендацію не розцінили та вказали, що місто не зацікавлене ні в облаштуванні наземного переходу біля метро «Університет», ні загалом у питанні безбар'єрності у Києві.
__________________________________________________________________________________________________