Раніше у «Київпастранс» коментували законність дій водійки.
Ілюстративне фото
У Департамент транспортної інфраструктури заявили, що пасажир має перевозити в наземному громадському транспорті велосипед тільки в розібрану вигляді. Про це йдеться у відповіді на запит депутатки Ксенії Семенової.
Так у Департаменті відреагували на відео, де водійка тролейбуса у грубій формі виганяла юнака з велосипедом із салону та відмовлялася продовжувати рух.
У відповіді йдеться, що у тролейбусі перевозився нескладений велосипед і це є порушенням правил. Тому водійка мала право вимагати від пасажири їх дотримуватися – її вимога була правомірною.
При цьому у правилах немає пояснення, як правильно перевозити велосипед і що означає «розібраний стан». Отже, ця «шпарина» у правилах дає можливість трактувати «розібраний стан» по-різному.
«З водієм, яка працювала на тролейбусному маршруті №37, та іншими водіями громадського транспорту КП «Київпастранс» проведено відповідну роботу щодо безумовного дотримання правил користування міським наземним пасажирським громадським транспортом», – йдеться у відповіді.
Те, що водійка тролейбуса діяла за правилами, коли вимагала від підлітка, який хотів провезти велосипед, вийти, раніше коментували в «Київпастранс». Водночас з нею провели профілактичну бесіду щодо того, як вона спілкувалась із пасажиром.
Нагадаємо, у київському тролейбусі №37 водійка та пасажири цькували 13-річного хлопця, який перевозив велосипед, вимагаючи покинути салон. Хлопець вирішив скористатись громадським транспортом, оскільки у його велосипеда були спущені колеса. Він не заважав велосипедом іншим пасажирам.
Жінка посилалася на правила перевезення, згідно з якими велосипед можна перевозити лише в розібраному вигляді. Водночас у правилах, затверджених 2019 року, не пояснюється, що таке розібраний вигляд.
Дізнавшись про інцидент, засновник veliki.ua Олексій Кушка знайшов хлопця у соцмережах і подарував йому велосипед.
__________________________________________________________________________________________________